wtorek, 16 lutego 2016

Na walizkach

Dokładnie w takim momencie się znajdujemy: tuż przed wyruszeniem w drogę, niecierpliwi, gotowi, chętni do zmiany stanu skupienia, lecz wciąż uziemieni. Zrobiliśmy już (prawie) wszystko, co chcieliśmy zrobić przed wyjazdem. Teraz tylko czekamy na ostatnią wizę w naszych paszportach. Ready-steady-steady-steady. Prawda, jakie to stresujące?

Mając więcej czasu niż na codzień mogę próbować obserwować emocje, jakie przepływają przeze mnie, gdy tak czekam i czekam na coś, co już nie zależy ode mnie, ale od dobrej woli innych osób. I właśnie to wrażenie, że już nie mam wyboru, tylko mogę czekać, jest najtrudniejsze dla mnie.

Wczoraj Adam zaproponował trzy alternatywne scenariusze tego, co w tej sytuacji jednak możemy zrobić i sama ta świadomość, że mamy pole manewru, przyniosła ulgę. Nawet jeśli jeden ze scenariuszy zakładał wyruszenie z dnia na dzień i pominięcie Iranu w naszej podróży. Zawsze to jednak wybór ...na który jednak nie zdecydowaliśmy się, ponieważ z samego rana przyszła do nas dobra wiadomość - przydzielono nam właśnie magiczny numerek, z którym możemy się starać o wizę irańską. Nasz "Key to Persia". Tak więc jeszcze parę dni poczekamy w Warszawie i pod koniec tygodnia wyjedziemy.

Pytania, z którymi zostaję po tej lekcji: Skąd czerpać spokój wewnętrzny czekając na coś na czym mi zależy, na co nie mam wpływu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz